Пошук по блогу

понеділок, 23 квітня 2018 р.

Трафарет, акварель та прозорий гель. CAS-листівки від Тисевич Насті

Привіт, друзі!

Сьогодні з вами Тисевич Анастасія. І для вашого натхнення я приготувала ось такі веселі листівочки.

Я люблю іноді творити в стилі Clean & Simple, він дуже елегантний, лаконічний та дуже складний. Частіше за все для таких робіт потрібні лише штампи, чорнило та фарби.
Для цієї парочки я взяла акварель від ROSА, розфарбувала цих кумедних пташок та зробила для них фони. І ще, як завжди, в мазинчику ROSА я знайшла для себе новий та дуже цікавий продукт - прозорий акриловий гель. Він має досить густу консистенцію, щоб наносити його через трафарет, не розтікається та тримає хороший об'єм. Так я і зробила, а потім ще насипала зверху  глітеру та отримала дуже красивий малюнок, схожий на золоті промінчики сонця.



А для написів на листівках я взяла чіпики з мого улюбленого набору, в ньому багато різноманітних прапорців та банерів, він настільки универсальний, що підходить до робіт будь-якого стилю.




Друзі, а мені дуже цікаво - подобається вам творити в такому мінімалістичному стилі чи для вас красива робота та, в якій багато матеріалів та складна композиція?) Буду рада чути вашу думку!

А на цьому в мене поки все. Дякую, що завітали до нас!
До наступних зустрічей!

2 коментарі: