Пошук по блогу

понеділок, 15 жовтня 2018 р.

Другий етап та ЛІНКИ Спільного проекту "Затишно з ROSA TALENT". Майстер-клас повітряної кулі від Люди Половинко

Привіт, росинки!

Другий етап нашого проекту вже на порозі!
Якщо ви не встигли з першим, ви можете приєднатись на будь якому етапі та претендувати на головний приз,  треба зробити усі роботи та викласти їх до фінальної дати.


 Але якщо хочете мати шанс виграти приз етапу, додавайтесь влінки вчасно.

Отже, на цьому етапі ми "Створюємо свято". Будемо рстворювати декор, який може  прикрасити приватне свято. Тобто -  день народження, хрестини, весілля тощо.  Приймаємо фотозони, банери, декор для святкового столу і дуже-дуже багато іншого.

Лінки етапу будуть активними до 25 жовтня включно, чекаємо на вас!

Нагадаємо правила:

❤Приз етапу - сертифікат на 250 гривень на матеріали ROSA TALENT (рандомно). Щоб мати шанс отримати його, вам треба викласти пост в своїх мережах з роботою та додатись в лінки цього поста до 14 жовтня включно.

❤ В вашому пості повинні бути: сама робота по темі, посилання на нас, банер проекту.

❤Ви можете самі робити заготовки з паперу або картону, можете прикрашати готові. Техніки не мають значення, головне - декорування та притримуватись теми етапу.

❤Вам не обов'язково використовувати наші матеріали, але якщо будете, додавайтесь в лінки нашої Галереї.

❤Для участі в голосуванні на кращого майстра проекту, що отримає приз - сертифікат на 500 гривень, вам треба зробити усі три роботи по усім етапам до кінцевої дати проекту.

❤Призи за наш рахунок висилаємо по Україні та до Молдови, Литви, Словаччини, Азербайджану, та Болгарії.

А тепер - неймовірний майстер-клас неймовірної повітряної кулі від Люди Половинко.

Привітики.

Далі продовжується наше СП "Затишно з ROSA TALENT" і на черзі другий етап. Скоро в моєї донечки день народження і я вирішила його зробити в ніжних кольорах та на квіткову повітряну тему.

Сьогодні я для вас підготувала повітряну кулю, яку можна використовувати як декор на солодкому столі і як декор для фотозони.

Натхненням для мене була наша найніжніша колекції "Emotion Romance", яку я і використала для створення своєї кулі.




Пропоную переглянути відео майстер-клас з виготовлення кулі.


Частково до дня народження я вже готова, залишиться доробити топери і гірлянду, напекти смаколиків і все.


В декорі кулі я використала квіти, які ж зробила із залишків паперу.



Для декору корзини я пошила мішечки, які розмістила у кожному кутику і ними ж прикрила кінці шнурка.











6 коментарів: