Пошук по блогу

четвер, 11 жовтня 2018 р.

Натхнення до СП "Затишно з ROSA TALENT" від Адріани


Привіт, друзі.  
З вами Адріана, і сьогодні я хочу вам показати скриньку, яку зробила в межах нашого СП та розказати про необхідну кожному декоратору фічу.



Мені хотілося зробити трішки містичну роботу з нашаруванням часу. У цьому мені допомогли акрилові фарби та пасти для пристарювання. Власне, про пасти я би хотіла поговорити більш детально.


Собі я набрала уже всі, що є у пропозиції. В них неймовірно ніжна текстура і вони є чудовою альтернативою дорогим забугорним воскам. Особливо тішить, що свої, наші. Гарно лягають і після висихання набувають перманентних властивостей. Змити водою і спиртовою серветкою мені їх не вдалося. Пасти чудово працюють з папером, гарно тонують квіти, декоративні елементи, відтіняють текстуру, гіпс. Мають приємний аромат апельсинки. 


Я зробила скриньку. Спершу ретельно загрунтувала, потім вживила у грунт гіпсові відливки. Після просушування помалювала двома відтінками бірюзової та смарагдової фарб. Коли фарба висохла почалася справжня магія. В діло пішли пасти для пристарювання.




Сподіваюся, вам сподобалася моя скринька та я змогла вас надихнути. Гарного дня та позитивних емоцій.



3 коментарі:

  1. Неймовірна краса!!! Пасти так гарно підкреслюють фактурність відливків!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний колір, справжня вінтажна скриня притрушена часом.

    ВідповістиВидалити
  3. Я вже також хочу собі цілу колекцію паст,а поки що в захваті від тієї, що є).Гарна старовинна скринька,Адрі!

    ВідповістиВидалити