Пошук по блогу

четвер, 21 лютого 2019 р.

Натхнення від Каті Баришевої. Сторінка в альбом


Привітичок, росинки. На зв'язку Катя Баришева. 

Трішки засвітило сонечко і настрій "офіційно вимагаю весну" активовано. А краще відразу літо ;).  Ну, дуже хочеться тепла і соковитих кольорів, а не сірих, асфальтних.

І оскільки на душі у мене вже весна, то вирішила створити ось таку  сторінку в альбом. Взяла фото з минулорічної фотосесії. Як ж мені подобаються ці зелені з сонячним відливом кольори. Папір просто ідеально передав весняний настрій.



Вирізки квітів, листя, комашок... в голові я вже чую як шурхотять цвіркуни і пахне ранковою росою на траві).
В свою роботу додала чіпборд та висічки на клейовій основі. До речі, останні - це повноцінний чіпборд з малюнком. Для мене це було приємне відкриття, бо коли побачила в назві слово висічки, то уявляла вирубку з  паперу 200-300 гр/м2.





Завершальні штрихи зробила за допомогою чорної акрилової фарби, якою нанесла клякси і бризки. Не чекаючи поки фарба висохне, посипала рожевими бульйонками. Клякси набули магічного переливу.

Червоною фарбою, пальцем потонувала краї та деякі деталі. Так сторінка і світлини стали одним цілим - тонування червоною фарбою перегукується з квітами на фото.


Сподіваюсь, вам сподобалась моя сторінка і я заразила вас весною. До нових зустрічей!



Немає коментарів:

Дописати коментар