Пошук по блогу

четвер, 9 січня 2020 р.

Повітряні кулі - романтичне натхнення від Ліни Bolinka


Всім привіт!



З вами Ліна Bolinka! Час летить швидко і після святкувань Новорічних та Різдвяних свят, будемо святкувати Свято Закоханих! Тож я підготувала для вас романтичне натхнення - повітряні кулі)

Згідно завдання січня "Формула кохання", потрібно зізнатись в коханні до будь чого! Я подумала, що ж я люблю? Ну, звичайно, своїх рідних, близьких, життя, творчість... Але в своїй роботі мені захотілось зізнатися в коханні мріям! Я дуже люблю мріяти, ставити собі цілі. Мрії в мене асоціюються з чимось легким, невагомим. Щоб їх показати в творчості, мені чудово підійшли ці повітряні кулі)

Адже мрії в моїй голові літають так легко та делікатно) До слова, я також мрію політати на повітряній кулі, відчути легкість паріння в повітрі... І вірю, що це здійсниться!


А тепер запрошую вас глянути на мої романтичні повітряні кулі:














Дуже надіюсь, що я вам додала романтики своїми повітряними кулями)
З вами була Ліна Bolinka.






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 коментар:

  1. Ох, какие же они прекрасные!! И идея великолепна!! Благодарю за вдохновение!!

    ВідповістиВидалити