Пошук по блогу

вівторок, 21 січня 2020 р.

МК по декоруванню романтичного панно від Ліни Bolinka


Всім привіт!

Сьогодні я, Ліна Bolinka, підготувала для вас невеличкий МК по декоруванню романтичного панно.  Побачивши коробочку з мінізаготовками до Дня закоханих, мені одразу захотілося її задекорувати, а також додати до неї самих мінізаготовок) Тож ідея є от і з'явився МК!
А тепер запрошую глянути на готове панно:

Тож розпочну свій МК!
На початку роботи я приклеїла до коробочки по діагоналі мінізаготовки, а також з допомогою спеціального інструменту я зробила отвори, в які пізніше вставила дріт, за який панно можна підвішувати.


 Потім я прогрунтувала своє майбутнє панно


Коли грунт просох, я пофарбувала заготовочку чорним кольором


 Далі нанесла через трафарет з допомогою текстурної пасти, в вільні місця коробочки, фон


Змішавши різні кольори акрилових фарб в  потрібні мені відтінки, я трохи потонувала панно



Коли тонування висохло, я пройшлася по всьому панно сухим пензлем з білим акрилом і почала складати композицію з квітів та листочків, які тоную акварельними фарбами, а також іншим декором.


Тепер запрошую переглянути всі детальки моєї роботи:









Дуже надіюсь, що мій МК та саме панно вам сподобалися!
Я всім бажаю романтичного натхнення, адже скоро свято Закоханих)
З вами була Ліна Bolinka





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар