Пошук по блогу

пʼятницю, 1 червня 2018 р.

Ніжна листівка з стильними акцентами від запрошеного дизайнера Половинко Людмили.

 Всім привіт! З вами Половинко Людмила, і я дуже вдячна за запрошення бути дизайнером місяця в вашому затишному блозі. З продукціює ROSA TALENT я знайома давно і активно її використовую. а як саме я використала свою дизайнерську посилку зараз покажу.

Сьогодні для вашого натхнення я підготувала ніжну літню листівку з стильними темними акцентами.

В роботі я вирішила поєднати папір з кулінарної колекції "Recipe book" романтичної квіткової колекції "Emotion & Romance". Мені сподобалася якість паперу, а особливо його висока щільність та якісні навичені кольори.


Будь-який папір я оцінюю з тої точки зору, скільки там є елементів, які можна вирізати, а тут я повирізала на славу. Вирізала не лише елементи з листка для вирізання, але й квіти з фонових листків.


Зворотню сторону також задекорувала елементами, які вирізала з паперу.


Ще раз дякую за запрошення! Натхнення вам!

В роботі я використала такі матеріали ROSA TALENT:


5 коментарів: