Пошук по блогу

понеділок, 11 червня 2018 р.

Кулінарні помічники від запрошеного дизайнера Людмили Половинко

Доброго дня, Росинки!
Сьогодні я, Людмила Половинко, буду надихати вас своїми новими кулінарними помічниками.
Я люблю організовувати свій робочий простір, неважливо, чи це кухня, чи творчий куточок. Кожна річ має бути на своєму місці і у своїй коробці.тому при кожній нагоді, я купую чи створюю нові органайзери. А сьогодні я вам хочу показати свої коробочки, які я зробила із залишків палітурного картону. 



Першою була коробочка для спецій, а вже потім, я вирішила доробити ще одну для кондитерських приправ та посипок.






Із залишків паперу до комплекту я дорлбила ще й серветницю.





З вами була, Половинко Людмила. Натхнення вам!

В роботі використала такі матеріали ROSA TALENT:


Немає коментарів:

Дописати коментар