Пошук по блогу

четвер, 9 серпня 2018 р.

Квітковий фотобокс від Каті Баришевої


Привіт, росинки! 

На зв'язку Катя Баришева і моя квіткова та соковита шкатулка. У мене вона асоціюється з літніми фруктами (різноманіття їх кольорів зашкалює!), яскрава і насичена. Така шкатулка стане в нагоді, якщо вирішили красиво зберігти приємні дрібнички:  невеликі сувеніри, листівки та фотокартки. Особисто я -  за практичну красу.


Для декорування використала дерев'янну заготовку-шкатулку розміром 17х12см від ROSA TALENT. Зовнішні сторони обклеїла папером із колекції „Floral Poem" та затонувала краї акриловою фарбою під номером 52 Рожевий кантрі.



Для декорування кришки шкатулки використала висічки з листа для вирізання (скраппапір „Floral Poem“ ), а також чіпборд та вирубку. Подивіться, як енергійно виглядає малиново-фіолетовий з зеленим та білим. Динамічно та елегантно водночас.


У  композицію вписалася  золотиста рамочка. Мені здається, вона стала родзинкою декору. І цей ніжний напис Charm говорить сам за себе.
Кінцевими акордами стали перламутрові  бусіни, ніжно рожеві бульойнки, шнурівка та складочки з фатіну.


Всередині коробочку не обробляла, так вона зберігає вигляд натурально матеріалу, з якого зроблена і чудовий аромат лісу.
Поки що в шкатулці оселилися мої романтичні листи та ессе про кохання.



Сподіваюся, моя коробочка вам сподобалась, і ви надихнулися цими соковитими кольорами. 

До зустрічі і до нових творчих проектів.


Немає коментарів:

Дописати коментар