Пошук по блогу

середу, 16 січня 2019 р.

Ніжний фотоальбом від Каті Баришевої


Привіт, Росинки! 

Що буде, якщо скраперу дати його улюблені матеріали? Створиться щось неймовірне. Це, якщо не зважати на недоспані ночі)
Сьогодні я до вас завітала з чарівним фотоальбомом. Таке буває не часто (бо кожен майстер дуже самокритичний), але я закохалася в цю роботу. Подобається поєнання пастельних ніжних кольорів: рожевого, сірого, вкралення блакитного. 



Я не одноразово розповідала про свій улюблений дизайнерський папір "Мереживо" і "Love". він дуже універсальний, його легко доповняти та взаємозамінювати. Додаєш блакитний і композиція має один настрій, додаєш бузковий і заграла по-іншому. З цими наборами можна довго експериментувати і постійно відкриватищось нове і цікавіше. 


Також свій альбом я прикрашала висічками із листа для вирізання із набору паперу "Emotion & Romance" та чіпбордом з цієї ж колекції.


Родзинкою композиції став красивий напис, який явирізала і листка для вирізання із набору дизайнерського паперу "Love". І, звістно, куди ж без квітів та мережива - це теж мої улюбленці.


Свій альбом я зробила на кільцях в закритому варіанті. Мені здається такий спосіб досить зручним та практичним, адже листи можна переставляти та замінювати. Всередину поставила картон молочного кольору для самостійного вклеюваня чи вставляння фото. Додала клейові кутики. І ву-а-ля! Альбом примірють кідька світлин з особистого архіву.
Сподіваюся вам сподобався мій ніжний фотоальбом.


Запрошую до огляду моєї дизайнерської посилки за грудень і січень. Мій хом'як був дуже щасливий, відкривши коробку.
До нових зустрічей!




Немає коментарів:

Дописати коментар