Пошук по блогу

пʼятницю, 11 січня 2019 р.

Натхнення до завдання від Людмили Половинко. Альбом "Love Story"


Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, буду готуватись до дня Закоханих з мега ніжною та витонченою колекцією "Love story". А підготувала я фотоальбом для закоханої пари, в який можна вклеювати романтичні фотографії та занотовувати свою історію кохання.



Для декору альбому я додала висічки з колекції Emotion & Romance що додало багатошаровість та збільшило палітру мого виробу.


Обладинку прикрасила квітами ручної роботи, які я робила за допомогою наших дируколів. Для виготовлення квітів значно простіше і швидше використовувати дируколи, вони дуже спрощують процес.


Для повітряності та додаткової мімішності я додала різноманітного мережива та фатину.


Чіпик зібрала з різних колекцій, підбирала так щоб підходити до теми нашого завдання. Вибрала стрілу Амура з наконечником у вигляді серця та дерев"яний спил з отвором серцем, а також мереживний бордюр, який розрізала на елементи.



Мій альбом з чистими листками, але я не могла їх залишити зовсім чистими, тому прикрасила форзаци)).
На кожному форзаці приклеїла рамку для фотографії, та прикрасила її вирізаними елементами з нашого паперу.



І не оминула я увагою і зворотню сторону, яку прикрасила висічками та паперовими обрізками.


Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар