Пошук по блогу

вівторок, 8 січня 2019 р.

Листівка для кращої подруги від Каті Баришевої


Привіт! На зв'язку Катя Баришева і вітальна листівка для подруги. 

Для мене початок-середина січня асоціюється не тільки з різдвяними святами. 10 числа святкує свій день народження моя люба подруга. Ну знаєте, така що з шкільної парти разом)
Саме для неї я створила ось таку листівку, в яку напишу усе найтепліше.


Для створення листівки я, необдумуючи, вибрала дизайнерський папір "Love". В цьому наборі кожен листочок дихає любовью, полистайте.




Весь набір в рожевих, сірих, бордових кольорах, плюс акценти в чорному. Стильний і універсальний набір. Адже з такого можна натворити  стільки різної краси і для коханого, мами, доці, подруги...


Свою листівку я доповнила висічками з того ж набору, з листа для вирізання. Сюди красиво вписався напис "Forever", для мене він символічний.


Композицію доповнила квітами, мереживом, чіпбордом та вирубкою. Вкраплення чорного зробили листівку стильною і енергійною. А квіти додали ніжності та жіночності.


Я в захваті від кінцевого результату, адже працювала на єдиному подиху. Сподіваюсь, листівка сподобається моїй подрузі. До речі, а що ви даруруєте свої друзям? Ви за емоції чи за практичність?






Немає коментарів:

Дописати коментар