Пошук по блогу

понеділок, 12 березня 2018 р.

Акварельний альбомчик від Юляшки.

Привіт, друзі!!
Сьогодні з вами Юляшка та мій невеличкий акварельний альбомчик.
Я продовжую насолоджуватись роботою з акварельними фарбами від ROSA Gallery.
На хвилі натхнення у мене склався невеликий альбомчик :)  Легкий, яскравий та мрійливий;) Одного разу, на мій день народження, подруги подарували мені незабутній подарунок - прогулянку на конях! І я не перестаю мріяти щодо повторення цього неймовірного досвіду!!! Я просто обожнюю цих тварин))) І цей мінік я підготувала для майбутньої фотосесії:))
Запрошую до перегляду
 

Альбомчик всього на чотири розвороти з трьома кишеньками для фото.  Фон зроблений з нуля акварельними фарбами. Щоб трошки ускладнити основу, використала трафарети, штампінг, нитки, папір тішью та парочку фломастерів. Додала фото цих неперевершених тварин. Готово.
Ось така акварельно-яскрава візуалізація мрій!
Запрошую всіх до участі у нашому завданні березня ОЕ Акварель)
Насолоджуйтесь творчістю і не переставайте мріяти!! Бо мрії справджуються!! 
З вами була Юляшка!


Немає коментарів:

Дописати коментар