Пошук по блогу

пʼятницю, 2 березня 2018 р.

Акварельні листівочки. Натхнення від Юляшки.

Всім привіт!
Сьогодні з вами Юляшка і я хочу поділитися з вами своїм акварельним настроєм та натхненням:)
Нещодавно я придбала набір акварельних фарб від ROSA. Звичайно ж я одразу стала випробовувати його. І досі перебуваю у стані ейфорії!!!! Вони неймовірні! Кожен день, потрапляючи до дому, я хочу взяти в руки пензлі й зануритись у світ прозорої та яскравої акварелі.
Так експериментуючи, насолоджуючись процесом та слухаючи альбом улюбленої групи, у мене створились три невеличкі листівочки. Листівочки, котрі можна дарувати близьким не чекаючи нагоди. Просто зробити приємний сюрприз та поділитися краплею своєї душі.
Листівки, це моє бачення пісні Журавлі від The Hardkiss.
Запрошую до перегляду:

1. Мальви. 2. Спогад. 3. Журавлі.
Бажаю всім приємних сюрпризів, кохання та натхнення!
З вами була Юляшка:)


2 коментарі: