Пошук по блогу

вівторок, 29 травня 2018 р.

Фотобокс від Каті Баришевої або як дерев'янна шкатулка може зберігати моменти!

Привіт, мої милі  росинки. На зв'язку Катя Баришева і мій фотобокс для фото з найтепліших моментів. Назва англійською говорить сама за себе "10 причин, чому цей день особливий". В фотобоксі будуть зберігатися світлини про щось дуже ніжне.
За основу я взяла дерев'янну шкатулку від ROSA TALENT розміром 17х12 фсм, якраз ідеально для фото 9х13 см. Верхні сторони шкатулки задекорувала папером "Emotion&Romanсe", краї затонувала акриловою матовою фарбою для декорування під номером 18 і 52. На поверхню за допомогою трафаретів нанесла малюнок.


До речі, з трафаретами працювати дуже зручно. Вони мають клейку сторону, тому добре прилягають до поверхні. Відтиск виходить чітким і об'ємним.


Висічки з листа для вирізання в поєднанні з чіпбордом з колекцій "Мереживо" і "Emotion&Romance" стали основними елементами композиції. Як мені подобаються ці пташечки!) Все доповнила мереживом, квітами, вирубкою і бульйонками. Краї декоративних елементів затонувала за допомогою фарби.


Акрилова фарба для декорування від ROSA TALENT для мене особлива тим, що вона достатньо густа, щоб не розтікатися, і матова. Коли під рукою нема пензля, тоную краї композиції пальцем. Це виходить делікатно, без клякс і розводів.


В середині шкатулку не обробляла фарбою, лише злегка затонувала край для переходу кольору. Вийшло оригінально і природньо.


Сподіваюсь вам сподобався мой ніжний фотобокс. Вже зовсім скоро в ньому поселяться фото з тендітної фотосесії одної маленької дівчинки. А поки шкатулка стоїть на поличці  і тішить мене. Дякую, що бути зі мною, до скорої зустрічі.



Немає коментарів:

Дописати коментар