Пошук по блогу

четвер, 13 червня 2019 р.

Ніжний холст від Людмили Половинко


Привітики, Росинки.

З вами я, Людмила Половинко, покажу Вам як я робила холст, який зараз висить в моїй мастерні.





Я як справжній чоботяр, до недавна, не мала ні сторінки ні альбому для себе. Ніколи не вистачало ані часу ні сил для своїх робіт. Але настав час змінювати цю ситуацію на краще)). Тому сьогодні у мене чергова робота для себе і про себе -  і це холст.

Холсти і грунтований картон у нашому магазині можна знайти будь-яких розмірів для будь-яких робіт.


Цього разу також не обійшлося без ніжної та романтичної колекцію Emotion & Romance від ROSA TALENT, яка ще й є моєю улюбленою. В хід пішли вирізалки та обрізки з попередніх  колекцій.





Усіх бажаючих поспостерігати за процесом створення мого холста, запрошую до перегляду відео.


Натхнення вам і тепла у серці!


З вами була,  Людмила Половинко.

Дизайнер




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар