Пошук по блогу

суботу, 22 червня 2019 р.

Літня листівка і міні МК з використання молдів та глини від Людмили Половинко


Привітики, Росинки.

З вами я, Людмила Половинко, і я покажу Вам вам свою нову літню листівку. Кольори літа для мене є насиченими і яскравими, і саме такою і є колекція від ROSA TALENT  Floral Poem. 

Після того, як я придбала дірокол квітка, у мене в декілька раз скоротилася кількість обрізків, які я активно використовую для сворення квітів різного розміру.


Я фанат використати папір на всі 100 відсотків, так як рука викинути обрізки від проектів не піднімається. Я знайшла чудовий спосіб їх утилізації: роблю висічки та заготовляю квіти для майбутніх процесів.  


Найбільше я люблю використовувати найменший за розміром дірокол квітки, з якого виходять ідеальні маленькі квіточки, які підсовую в багатошарових композиціях.


У свій букет я додала висічки, чіпборд на тему флори, та мій улюблений фоновий чіпборд. Фоновий чіпик є мега універсальним, який можна додавати до будь якої роботи: хоч в дитячу чи чоловічу, він усюди буде доречним.


Для гармонійної композиції важливо використовувати елементи різні за розміром, мені в цьому допомагають діроколи - квіти різні за діаметром.


Усі топінги я клею на свій улюблений матовий клей-лак для декупажу, який чудово їх приклеює і не залишає жодного блиску. Я довго шукала такий клей, і ось зараз мої пошуки закінчилися, так як я знайшла ідеальний варіант для себе.


І зворотня сторона листівки:



Ще пропоную переглянути міні відео з використанням молдів та глини:


Натхнення вам і тепла у серці!


З вами була,  Людмила Половинко.

Дизайнер


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар