Пошук по блогу

вівторок, 24 березня 2020 р.

Відео-МК по ліпленню маківок та ягід із моделіну від Ліни Bolinka


Всім привіт!

Як настрій? Весняний?) 
Сьогодні я, Ліна Bolinka, хочу надихнути вас та показати, як я ліплю макові коробочки та ягідки з моделіну JAM Clay. Таким декором можна прикрасити та додати ізюминки вашим роботам! А також помедитувати ліплячи його)

Тож запрошую глянути на фото готових маківок та ягідок:





А тут я зробила з моделіну серединку для квіточки. Це робиться просто) Потрібно скачати кульку та придавити її фатином, розтягнувши його руками




Отже, для роботи нам потрібно:

- моделін для моделювання та ліплення JAM Clay. Я брала кольори для ягід Денім, Нічне небо, для маківок Космічний пил
- суха пастель
- інструменти, я користувалась звичайними підручними: шило, ножиці манікюрні, кулькова ручка, яка не пише, мастихін, макетний ножик, бульки тощо
- пензлик
- фольга
- флористичний дріт
- духова шафа. Одразу напишу, що готовий виріб запікаємо при температурі 130 градусів С приблизно 20-30 хв
Якщо не хочете, щоб на ваших виробах були відбитки пальчиків, то все це потрібно робити в гумових рукавичках)

А тепер запрошую до перегляду відео майстер класу:


Дуже спдіваюся, що мій МК вам зрозумілий та сподобався!
Приємної творчості!
З вами була Ліна Bolinka




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар