Пошук по блогу

понеділок, 12 лютого 2018 р.

Фотопапка від Юляшки.

Привіт, друзі!
З вами сьогодні Юляшка, і я хочу поділитися з вами ніжно-квітковим натхненням:) Склалася у мене фотопапка з конвертиками. Як для мене, то вийшло дуже зручно. До конвертів можна покласти все що завгодно - фото, різноманітні нотатки, начерки, меморабілію, невеличкий зошит для записів думок, листівочки... обгортки від цукерок;)) Все що забажає ваше серце!
Коли я починала роботу, настрій був романтичний, навіть весняний:) Хотілося відчути аромат квітів та ніжний дотик сонячного проміння, почути спів пташок та гуркіт струмків. Підтримати цей настрій допомогла неймовірна колекція "Emotion&Romance".
Так у мене склалася ніжна та романтична робота. Тож запрошую до перегляду:)





Нехай у вашому серці завжди панує весна!!
З вами була Юляшка:)
До зустрічі!

2 коментарі:

  1. Юля, чудова робота і свіжа ідея! я не дуже люблю приклеювати фото, більше люблю їх перебирати і перекладати, тому такий вид їх зберігання як раз для таких як я!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Я теж люблю переглядати фото тримаючи їх у руках, перекладати та перебирати:)) Тому фотопапки стали для мене цінним та улюбленим відкриттям!

      Видалити