Пошук по блогу

пʼятницю, 21 вересня 2018 р.

Комод-органайзер моєї мрії. Катя Баришева


Привіт, росинки! 

Кажуть, що мрії повинні збуватися. От і ще одна моя мрія збулася. Якби ви знали як я марила ось таким комодом-органайзером, це нема слів. І нарешті він прикрасив мій робочий стіл. 
Основа - це крута дерев'янна заготовка від ROSA TALENT з шухлядою і двома відділеннями зверху. Розмір такого красунчика 20х20х15.


 Для декорування комодика я обрала папір з колекції "Emotion & Romance", чорну та золоту акрилову фарбу. З деталей мені згодилися металічні кутики та стилізована ручка. 



 Мені хотілося додати роботі деякої неохайності, щоб комод виглядав, наче з минулого століття, - зістарений, але елегантний. В цьому мені дуже допомогли фарби. З їх допомогою я бавилася з насичнням і відтінком.


 Фарбу наносила синтетичним плоским пензлем для декору та пальцями.


 Ось такий комод моєї мрії у мене вийшов. Сподіваюся, він вам приглянувся теж і я надихнула вас на створення подібного.


У відео я показую, які смаколики мені приїхали в дизайнерській посилці. А також опробовую деякі матеріали та інструменти. Приємного перегляду.


6 коментарів: