Пошук по блогу

четвер, 27 вересня 2018 р.

Кракелюрне чудо від Олени Шинкаренко


                                                         Доброго дня, любі росинки!
 Сьогдні я,Олена Шинкаренко, буду надихати вас на осінню творчість). Вона -руда красуня -наздоганяє своєю прохолодою вечорами, а літо ховається в останніх теплих днях та зелених листочках дерев,тому все частіше мені хочеться гарячого чаю.Каву я не пью, але дуже полюбляю її колір та аромат -буває). Саме тому сьогодні пропоную Вам поринути у світ кракелюру та стилю вінтаж, адже це один із моїх улюблених.

      Для стилю вінтаж добре пасує кракелюр, відчувається ніби подих століть. Щоб досягти ефекту зістарення я використала пасту для пристарювання, яка дуже сподобалась мені  кольором. Думаю ще не раз ви побачите її у моїх роботах - це кохання з першого погляду).




 Для декорування я зістарила мереживо у каві, сплела косичку із шпагату, зробила квіти із тканини.



Чіпборд дуже гарно підтримав мою вінтажну осінь як на кришечці у вигляді рамочки, так і гілочками у основній композиції.




І ще ближче мій улюблений кракелюр покажу:

                                           

Дуже сподіваюся на те, що надихнула Вас на реінкарнацію старих речей)).

4 коментарі: