Пошук по блогу

неділю, 15 липня 2018 р.

Ідея декору коробу від запрошеного дизайнера Людмили Половинко

Привіт, Росинки!
З вами я, Людмила Половинко, з ніжним літнім натхненням. Я часто беру участь у спільних процесах, в яких необхідно розтягувати робочі процеси на довший час. І дуже часто матеріали для таких проектів лежать і перекидаються з місця на місце, що створює певні незручності. Сьогодня я вирішила цю проблему,я отримала свій короб мрії, і не уявляю, як я без нього раніше жила.))


Короб дуже зручного розміру, туди легко входить папір розміром 30х30 см, він вмістимий та зручний.



Розкажу трошки про процес створення свого короба: заготовку я покрила грунтом, а вже потім пофарбувала його фарбою і приклеїла серветку. Коли все добре підсохло, я взяла сухий пензлик і зробила розводи білою фарбою, на кінець покрила все лаком для декупажу.


Гарного вам настрою та натхнення!


В роботі використала такі матеріали ROSA TALENT:


Немає коментарів:

Дописати коментар