Пошук по блогу

понеділок, 17 грудня 2018 р.

Коробочка для смаколиків від Олени Шинкаренко


                                            Доброго грудневого ранку, любі Росинки!
Сьогодні з Вами ділитися новорічним натхненням буду я,Олена Шинкаренко ( elena_v07). Наше завдання надихнуло мене на створення казкової листівки - коробочки зі смаколиком, бо цього року якось особливо захотілося передати свій настрій та любов близьким, рідним та оточуючим мене людям.




Коробочку вирішила зробити монохромною із новорічного паперу, а у якості героя завдання я вибрала оленя. Він і став центральним елементом композиції на листівці. Листівка "закривається" на шнурочок і брадс. Основу листівки я прикрасила ялинками, для чого взяла трафарет та текстурну пасту від ROSA TALENT і нанесла на папір.



Композицію склала легку та повітряну: марля, мереживо із хлопку, вирубка, вирізані зірочки та ялинки. Припорошила текстурною пастою "сніг" та грунтом об"єднала композицію. Ще трохи акцентів у вигляді штампингу та дудлінгу.



Всередині коробочки ховається шоколадний смаколик та теплі побажання). 






Бажаю Вам гарного настрою та теплих свят!Миру та любові, затишку та достатку Вашим родинам! І головне, нехай збуваються мрії!  




Немає коментарів:

Дописати коментар