Пошук по блогу

пʼятницю, 7 грудня 2018 р.

Настінний годинник від Люди Половинко та відеоогляд посилки


Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, і покажу вам свій  новий годинник, який тепер красується на моїй кухні. 
В мене на кухні давно пустувала одна стіна, на яку я планувала повісити годинник, але все руки не доходили. Цього разу "зійшлися зірки" і я вирішила сама зробити годинник.



На прогрунтовану основу годинника я нанесла пасту, зробила розводи щоб земітувати дерев"яні дошки та покрила сірою та білою фарбою. Фарби наносила по черзі, поки не висохла попередня для того щоб створити плавні переходи кольорів.


Впадини між "дощечками" покрила темно сірою фарбою, щоб створити між ними тінь.


Усі фарби замішувала сама використовуючи основні кольори, додавала або чорної або білої фарби відповіно того який відтінок мені був потрібний.



За допомогою декупажу задекорувала свою основу, нанесла штампи і приклеїла цифри. Для того щоб правильно розмітити години я вирізала з паперу такий же круг і на ньому і розмічала усі позначки, які потім і перенесла на заготовку.


В мене давно лежав чіпборд напис Львів, який я не уявляла куди можна застосувати. А тут випала хороша нагода його застосувати.


В кінці по периметру годиника, стрілках та цифрах я пройшлася срібною фарбою металік.


А ще зверніть увагу на задньому фоні стоять наші будиночки, які я склеїла, покрила грунтом та пофарбувала. І тепер маю прекрасний фотореквізит для свої фотографій.


А тепер запрошую до перегляду моєї дизайнерської посилки на грудень, там стільки натхнення і краси, що вже все в ділі і активно використовується.))


Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар