Пошук по блогу

середу, 26 грудня 2018 р.

Майстер-клас коробочки з солодощами від Каті Баришевої


Привіт, росинки! Як щодо коробочки з солодощами? 

Ви ж пам'ятаєте як я люблю коробульки різних форм і призначень. А солодощі, ну хто ж їх не любить?
Мене так затягла передноворічна підготовка подарунків, що вже е можу зупинитися. Для своїх близьких, крім інших подарунків я готую ось такі солодкі коробочки з цукерками та печивом. Погодьтеся, що отримати таку коробочку як елемент "до чаю", - ну дуже приємно і смачно.



Ви бачили набір круглих коробочок на сайті ROSA TALENT? Там в наборі п'ять коробочок від більшої доменшої, які складаються як "матрьошка" одна в одну. Основа коробочок картон, тому вони легкі і їх зручні в декоруванні.


Фоном для декорування став скраппапір з колекції "New Year's magic". Із листка для вирізання я підготувала висічки. 
За допомогою трафарету у вигляді хмаринок нанесла об'ємний малюнок. Об'єму мені вдалось досягти за допомогою змішування білої арилової фарби і дрібнозернистої пасти.


До паперової композиції додала вирубку та чіпборд. І яка ж новорічна композиція без хвої? Кілька гілочок прикрасила зірочками та бусінами, які нагадують мені "сосульки". Останні штрихи зробила за допомогою блискіток та білої фарби, яка імітує сніг на хвої.


І звісно, наповнила коробулю різними смаколиками. Така коробочка не тільки піднесе солодкий подарунок красиво, а і стане декором свята. 
У відео я поетапно показую як декорувала круглу коробочку в різдвяному стилі. Сподіваюсь такий майстер-клас вам згодиться і ви надихнетеся на створення подібного подарунку. Приємого перегляду!



Немає коментарів:

Дописати коментар