Пошук по блогу

середу, 24 квітня 2019 р.

Пасхальна листівка від Людмили Половинко


Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко  буду надихати вас на наше завдання квітня : "Великодня смакота". Для нашого завдання я підготувала великодню листівочку для привітання з святом Пасхи.  



Я обожнюю поєднання жовтого і блакитного кольору для мене це кольори весняного сонця і чистого неба. Ця палітра полонила моє серце і не відпускає.)) Хочеться ще і ще яскравих затишних робіт в цій палітрі.))


Листівочку я робила з своєї улюбленої колекції паперу Emotion and Romance, яка надихає на світлі весняні роботи.

Додала квіточок , які зробила за допомогою дируколів різного розміру, що допомогло урізнуманітнити мою композицію. 


Деякі елементи я припіднімала на картон для того щоб додати додаткового об"єму і уникнути плоскості листівки. 


Композицію урізноманітнила мереживом, висічками, гілочками та сезалем.


В кінці додала улюблених топінгів бульонки та блискітки, які приклеювала на клей-лак для декупажу. А акценти розставляла золотими стразами на клейовій основі.


З сезалю зробила гніздо, куди помістила яєчка, які попередньо побризкала чорною акриловою фарбою.


І зворотня сторона:


Натхнення вам і весни у серці!


З вами була,  Людмила Половинко.

Дизайнер
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар