Пошук по блогу

середу, 3 квітня 2019 р.

Весняна шпаківня. Міні МК з виготовлення квітки


Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу вам свою новеньку шпаківню. Натхненна весною і новими матеріалами я створила весняний декор для дому.

 Отримавши заготовку шпаківню, я одразу ж уявила собі як все мало б виглядати і вирішила обклеїти заготовку папером. А використала папір з колекції Emotion & Romance і додала яскравих жовтих акцентів.


Пташка, для якої я робила цей будиночок, з набору пасхальних таперів, які планувала використати для інших цілей, але тут до композиції так хотілося додати ще пташки, що я не встояла і трошки змінила свої плани.


Насамперед, я погрунтувала заготовку в тих  місцях, де не планувала приклеювати папір. Вирізала з паперу усі деталі і приклеїла їх до заготовки універсальним клеєм. Для надійності та остаточного закріплення поверх пройшлася декілька раз матовим лаком.


Шпаківня пішла на просушку, а я приступила до підготовки декору для моєї задумки.
Відпиляла палицю від топера і покрила  грунтом свою пташку.


Далі в хід пішли квіти. Надируколила квітів дируколами різного розміру і підготувала різні квіти. Внизу покажу вам відео майстер клас з виготовлення одної з квіток.


Підібрала різний декор який мені міг би пригодитися. Зазвичай більша половина з заготовленого не використовується, але на перед важко сказати, що саме буде застосовано.))


Приступила до склеєння і формування композиції. Для гармонійності шпаківні, я додала ще одну композицію на даху.


По завершенні розставила акценти жовтими стразами та приклеїла топінг.


Уже не раз писала, що для цього ідеально підходить матовий клей-лак для декупажу. Він не залишає слідів після повного висихання і все тримається ідеално. Посилання на усі матеріали шукайте внизу під постом. Рекомендую звернути на нього увагу!

 Я вже стигла перепробувати не один розрекламований клей для топінгів, але одні залишають блиск, інші залишаються білими після висихання, а ще є й такі, які усі блискучі топінги роблять мутними. Тому, дуже рнкомендую клей лак для декупажу від ROSA!!


Шпаківню можна поставити на столі, а можна і підвішати на стіні, для цього в неї є просверлений отвір.
Шпаківня не проста)), там піднімається кришка, куди можна щось поскладати, наприклад, секретний запас шоколадних яєць для дітей.


І обіцяне міні МК з виготовлення квітки за допомогою діроколів:



Натхнення вам і весни у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Дизайнер




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар