Пошук по блогу

четвер, 17 жовтня 2019 р.

Майстер-клас по розпису на тканині від Ольги Сущенко . Чорно-білий малюнок на світшоті


Всім привітик!

Сьогодні, я, Ольга Сущенко, до вас з майстер-класом.


Всі, хто займаються розписом на одязі мене зрозуміють, коли я скажу, що на темній тканині дуже важко малювати. Потрібно робити грунтовку, а якщо це буде просто білий малюнок, чи надпис, то взагалі декілька шарів малювати. Все це дуже енергозатратно і займає багато часу.

Тому сьогоднішній МК трошки надихне вас)))




Все, що потрібно для цієї роботи - продукція ROSA TALENT, яку ви зможете знайти на сайті.
А саме: ДВП, синтетична кісточка, краска по тканині ROSA TALENT і можна вже запасатися великими баночками.

Сам світшот і біндери, чи можливо прищепки у вас дома точно десь завалялись.


Сама робота дуже проста і дуже класно виглядає.


Квіточку я  малювала без грунтовки і лише в один шар.
Спочатку намалювала олівцем контури самого малюнка. Можливо використовувати білий олівець, гелеву ручку чи крейду.  А потім вже приступила до білої фарби ROSA TALENT .

Темний колір світшота зіграв мені на руку, тому що ви тільки подивіться як гарно чорний колір пробивається через білу фарбу , утворюючи тіні.


Робимо легеньку штриховку і все малюнок готовий.

Я думаю, що  це максимально крутий вихід з положення, коли не хочеться наносити багато фарби.

Ще вам скажу, що тактильно робота ну дуууже приємна. 


При бажанні можливо потім білу краску розфарбувати в будь-які кольори, палітра від ROSA TALENT дозволяє експерементувати.

Творіть і надихайте інших!
Всім гарної осені від мене і ROSA TALENT.

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар