Пошук по блогу

середу, 30 жовтня 2019 р.

Майстер-клас від Алли Харчук. «Кошик здоров’я»



Доброго дня усім любителям ROSA TALENT!



Напевно немає такої людини, яка б не любила яблука. Ось і мене надихають ці ароматні фрукти.

Усі мої роботи починаються з натхнення .  А «Натхнення приходить до мене тоді, коли я за роботою» ( П.Пікассо).


Отже розпочинаємо:

1. Приклеюємо скотч, для того, щоб була рівна рамочка на торбинці.

2.  Робимо малюнок.


       3. Прописуємо фон, усе, як  на картині.
       4. Приступаємо до промальовування основних тонів картини.



                                 
   5. Далі відбувається деталізація, пошук світла, тіні…


       6. Висушуємо роботу декілька годин, обережно знімаючи скотч.

       7. Прасуємо торбинку і сміливо йдемо із нею за покупками.

Ось така історія створення моєї нової торбинки з серії « Мистецтво проти поліетилену».

Завжди беріть з собою еко-торбинку. Це ще один крок до збереження планети від поліетилену.
Радію, що втілюю свої ідеї,разом з улюбленим брендом.

Жівіть яскраво разом  з ROSA TALENT!                                        
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар