Пошук по блогу

понеділок, 14 жовтня 2019 р.

Майстер-клас по декоруванню дорхенгера від Ліни Bolinka


Всім привіт!

  З вами Ліна Bolinka і я підготувала для вас МК по декоруванні дорхенгера для дочки. Дорхенгер - це така табличка, яка вішається на дверну ручку, слово походить від англійського "hanger" та означає підвіска.
   Так, як моя дочка-підліток має свою кімнату та свої секрети, то ця табличка їй буде дуже доречна) А ще дочка дуже любить голубий колір, то кольорове рішення було за її смаком.
   Тож запрошую глянути на хенгер, що в мене вийшов: 

Табличка має дві сторони. На одній напис "welcome", а на іншій "stop".


А тепер  запошую переглянути майстер-клас!

Для роботи мені знадобилися:
- перепльотний картон, з якого я вирізала хенгер
- акрилові фарби
- кракелюрний лак однокомпонентний
- клей-лак для декупажу
- мотиви з серветки
- пензлі
- штамп та водостійкі чорнила
- паста для пристарюванняя
- відливки
- клей


 1. Приклеюю до основи відливки та грунтую хенгер, просушую


2. Далі фарбую хенгер акриловою фарбою "Блакитний кантрі"


3. Після того, як фарба висохла, наношу місцями кракелюрний лак. Даю трохи просохнути та наношу пензлем білу акрилову фарбу


 4. Тріщинки проявляються майже одразу. Можна їх більше проявити та швидше за допомогою фену


5. Далі на суху поверхню приклеюю клеєм для декупажу, мотиви серветки


6. Ще мені захотілось ускладнити фон і я додала штампінгу


7. Далі приклеїла написи "welcome" і "stop" та трохи додала акцентів хенгеру пастою для пристарювання, проводячи пальчиком по виступах


8. На завершення декорування я додала роботі бризок та покрила клеєм-лаком для декупажу


Хенгер можна ще прикрасити стрічками, що я і зробила)
А тепер запрошую роздивитися мою роботу ближче, в деталях:







Я дуже надіюсь, що мій МК був корисним та сподобався!
Всім бажаю приємної творчості!
З вами була Ліна Bolinka



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар