Пошук по блогу

неділю, 29 грудня 2019 р.

3D композиція "Олень в лісі" - натхнення від Ліни Bolinka


Всім привіт!
З вами Ліна Bolinka і сьогодні моя черга вас надихати! Так як в нашому блозі зараз діє завдання грудня "Ялинковий ярмарок", тому моє натхнення з засніженими ялиночками! Я задекорувала казкову 3D композицію, яка просто чарівна! Коли я побачила її заготовочку, то не змогла пройти мимо! Адже, ця композиція чудово прикрасить новорічні свята та додасть затишку в оселі, особливо коли додати до неї вогники гірлянди.
Тож запрошую глянути на цю красу:

Для декору композицїї я обрала сіро-білу кольорову гаму та трошки бронзи. Сірий колір я зробила змішавши білу та чорну акрилові фарби. Лапатий сніг на ялинках зімітувала середньозернистою текстурною пастою. А коли вона висохла, то я покрила її клеєм-лаком для декупажу та посипала щедро глітером)







 А ось так чарівно виглядає композиція з вогниками!


Дуже сподіваюся, що моє ялинкове натхнення вам сподобалося!
Всіх вітаю з наступаючими святами!
Бажаю багато творчого натхнення та цікавих ідей в новому році!
З вами була Ліна Bolinka






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар