Пошук по блогу

неділю, 8 грудня 2019 р.

Солодке натхнення від Запрошеного Дизайнера Олени Базюк


Всім привіт!

Сьогодні творити разом з вами буду я, Запрошений дизайнер Олена Базюк)

І в мене дитяче та солодке натхнення - коробочка для солодощів) Враховуючи, що наближається одне із улюблених дитячих свят - день Святого Миколая, а потім і всі зимові свята, то упакування подарунків і солодощів є дуже актуальним, правда?) Адже гарно упакований та задекорований подарунок стає ще більш привабливий, особливий та зроблений з душею.





Для упаковки я обрала крафтову коробочку, на неї нанесла через трафарет білий акриловий грунт для декору від ROSA TALENT і відразу посипала його глітером і дала йому висохнути. Потім додала акценти висічками-зірочками та зробила бризки білим акрилом для декору. Глітер закріпився грунтом і вийшло ось таке морозне мерехтіння)





І до цієї упаковочки я зробила дитячо-зимовий тег.

Для тегу я зміксувала листки паперу з набору Sweet Boy з принтом та фоновий з папером з набору Christmas, зробила його багатошаровим. З цього ж паперу зробила вирубку, додала штампи, топінги. Чіпборди покрила декупажним клей-лаком і також присипала глітером.. Коли все добре висохло, останнім штрихом були бризки білим акрилом для декору, ніби притрусила все трішки снігом)







Тепер можна пакувати улюблені солодощі чи печиво)

Гарного святкового настрою вам!Творіть в задоволення і надихайтесь)
З вами дизайнила Олена Базюк!
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар