Пошук по блогу

середу, 18 грудня 2019 р.

Рамки від Олени Базюк. Декорування і експрес-МК


Всім привіт!

Сьогодні творити разом з вами буду я, Запрошений дизайнер Олена Базюк ) Дуже рада і дякую за запрошення подизайнити разом з ROSA TALENT!І хочу показати вам задекоровану рамку "Сім’я" для фотографій і багетну рамку, яку буду використовувати як декор для фотозйомки, а також покажу трішки процесу їх створення. 

Давно хотіла зробити такий сімейний колаж з фотографій, а з такими заготовками рамок ROSA це дуже просто і гарно.



Ця фоторамка вже сама по собі є самодостатньою і навантажувати її об'ємним декором не хотіла, тому в роботу ідуть грунти, фарби і лаки) Люблю універсальну та класичну палітру для такого декору, щоб можна було його поєднати з будь-яким дизайном інтер'єру. Отже, спочатку я покрила її білим акриловим грунтом для декору дала йому висохнути і тоді помалювала білим акрилом для декору і також залишила рамку до повного висихання.


Тепер хочу підкреслити акцентами напис і дерево. Коричневою акриловою фарбою і спонжом роблю ободок "з ефектом зістарення" і наношу фонові штампи тією фарбою або чорнилами. Все має добре висохнути.





І тепер можна лакувати та підбирати фотографії)
 





Ось і все)
А багетну рамку я перетворила на білу таким ж способом, але для фінішного покриття використала медіум, а не лак, щоб моя рамка не давала так званих "бліків" на фотографіях. І декор для предметної фотозйомки готовий)






Творіть в задоволення і надихайтесь)
З вами дизайнила Олена Базюк!
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар