Пошук по блогу

понеділок, 16 грудня 2019 р.

Новорічні декорації від Тетяни Якубовой


Всім росиночкам привіт!
З вами Таня Якубова і мій ялинковий ярмарок.



В мене з'явилися дві чудові ялинки) А все чому?! Тому що у ROSA TALENT є класні заготовки. А також задекорована ялинкова іграшка. І все ж з тієї причини)






Щоб задекорувати ялинки мені знадобилися текстурна крупнозерниста паста, акрилова фарба та біла паста для пристарюання, а також топпінг штучний сніг.




Спочатку я склеїла заготовки, потім вкрила текстурною пастою і пофарбувала. На краї ялинки лохматою кісточкою нанесла білу пасту для пристарювання, імітуючи сніжок. А потім на ті ж, вже біленькі краї, нанесла прозорий глянцевий медіум і посипала штучним снігом. Так ялинка засяяла)






Для декору іграшки мені знадобилася сама заготовка, вирізалочки з новорічної коллекціі паперу, квітка та топпінги.




Заготовку я пофарбувала в білий колір, а потім затерла срібною пастою для пристарювання, щоб вона мала блиск.
Склала композицію, яку завершила артстоунами та гліттером і вуаля, іграшка готова)




Тепер у мене буде такий гарний куточок, який надасть оселі святкового настрою. Такі дикораціі стануть чудовую прикрасою на камін, комод чи підвіконня.




Бажаю вам гарного передсвяткового настрою та натхнення!
З вами була Таня Якубова.
До нової зустрічі!






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар