Пошук по блогу

середу, 1 серпня 2018 р.

Завдання серпня. Кулінарія


Привіт, росинки!

Так, на жаль, літо вже добігає кінця, почався серпень. Обов'язково зробіть те, що запланували із літніх приємностей та приєдуйтесь до нашого нового завдання. На цей раз ми пропонуємо зробити щось кулінарне. Можливо, ви захочете задекорувати щось на кухні, а може, зробити  кулінарну книгу. А, можливо, використати кулінарну колекцію в листівці для повара?


Чекаємо на ваші кулінарні шедеври в лінках до 31 серпня. А весь місяць наші дизайнери будуть надихати вас. 

Першою це зробить Адріана.

Привіт, друзі. З вами Адріана і сьогодні я хочу з вами поговорити про подарунки поварам. Є у мене одна талановита фея, яка вміє ну такі смаколики готувати, що пальчики оближеш. І зовсім скоро у неї День народження. Дуже вже мені хотілося зробити щось особливе. В цьому мені допомогла наша кулінарна колекція  "Recipe book"
У мене вийшла ось така листівочка:


 Зверніть увагу на гіпсовий декор.




Для його декору я використала наші фарби з перламутровим металік ефектом.


 Вони надали особливого шарму декору та зробили звичайний гіпс майже дорогоцінною прикрасою.


А чудовий папір з кулінарної колекції просто ідеально вписався в мою ідею.

Ось така робота у мене получилася. Творіть з ROSA TALENT. Бажаю вам натхнення та гарного настрою. З вами була Адріана.


3 коментарі: