Пошук по блогу

вівторок, 7 серпня 2018 р.

Вінтажна скринька від Вікторії Черепані



Привіт, любі друзі!!!

Літо проноситься із шаленою швидкістю, відпочинки, подорожі, давно очікувані зустрічі і прогулянки з рідними наповнюють нас приємними спогадами і яскравими моментами!

Сьогодні з вами Вікторія Черепаня, і  я пропоную вам розпочати один свій літній деньмаленьким вінтажним натхненням.


Коробочка на вигляд дуже старовинна, потерта, із слідами часу, що надає їй особливого шарму і раритету. Однак, все створене із сучасних нових нецмовірно якісних матеріалів!!!
В основі у мене заготівка мдф, яку я попередньо загрунтувала акрилом. Потім кілька шарів улюбленої рожевої акрилової фарби, і моє найбільше здивування-відкриття  - двох факторний кракелюр RosaTalent!!! Я настільки вражена його єфектом!!!Таких чудових ідеальних тріщинок в мене ще ніколи не було!!
Щоб проявити ці самі тріщинки, необхідно скористатись Патіна Bitumen для пристарювання ROSA TALENT


 Ось фото ближче. Дуже гарно, правда ж ?!!!




Дякую, що залишаєтесь з нами!!
Мега натхнення вам і гарного дня!!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар