Пошук по блогу

четвер, 23 травня 2019 р.

Коробочка для подарунку від Людмили Половинко. Майстер-клас з використанням трафаретів


Привітики.

З вами я, Людмила Половинко покажу вам свою коробочку, яку я робила для упакування подарунку. 

Я люблю дарувати не лише гарний подарунок, але і гарно його запакувати.

Як робити таку коробочку я вже показувала, а сьогодні подивимось на кінцевий результат.




Для своєї коробочки я обрала ніжну та романтичні колекцію Emotion & Romance від ROSA TALENT, яка є фаворитом у моїх роботах.


Квіти для декору своєї роботи я робила власноруч за допомогою дирокола і ножів. Я часто роблю квіти ручної роботи, і тим самим утилізовую невеличкі обрізки паперу, які колись складалися в коробку і лежали без діла. А тепер найменший шматок паперу може перетворитися на симпатичну квітку, а потім прикрасити мою роботу. 




Чим мені подобаються дироколи для виготовлення квітів, так це тим, що процес вирізання скорочується в декілька раз. Що і є суттєвим аргументом надати перевагу дироколу, особливо при сучасному інтенсивному ритмі життя.



Для різноманітності композиції у роботі я додала ще вирізалки з цієї ж колекції, висічки, мереживо та чіпборд.

 

Ще сьогодні покажу вам міні майстер клас по роботі з трафаретами:



Натхнення вам і весни у серці!


З вами була,  Людмила Половинко.

Дизайнер





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар