Пошук по блогу

пʼятницю, 3 травня 2019 р.

Майстер-клас ніжного блокноту-мідорі від Людмили Половинко


Привітики.

Сьогодні я, Людмила Половинко  буду творити разом з вами  блокнот мідорі. Мій блокнот за розмірами трохи більший і не стандартний, але суть його залишається та ж.


Блокнот закривається на резинку, що не дає йому розлітатись і зменшує ризик загубити листочки чи записки, які зберігаються в кишенці блокноту.



Для декору блокноту я використала ніжну і романтичну колекцію Emotion & Romance від ROSA TALENT. В хід пішли квіти та вирізалки з цієї колекції. А також доповнила композицію відштамповками квітів та чіпбордом.



Пропуную переглянути відео процес з виготовлення такого блокноту:


В блокноті є три зошити, які кріпляться на резинку вставлену у корінці блокноту. Така система блокноту є мега зручною у використанні та дає можливість змінювати вмістимі зошити безкінечну кількість раз.


Чіпборд я покрасила акриловими фарбами різних кольорів, які є присутніми в колекції паперу.



 В кінці коли все було задекоровано я розставила акценти за допомогою страз на клеєвій основі. Для надійності я люблю усе додатково проклеїти в чому мені допоміг клей-лак для декупажу. Цей клей став моїм фаворитом у приклеювання топінгів. Усе міцно тримається і не залишає жодного сліду!!



Другий зошит у блокноті:




 Третій зошит я зробила для запасу і його запхала в кишеню, яка знаходиться в кінці блокноту.




Ось і власне сама кишеня, яка є мега вмістимою та функціональною.



 І зворотня сторона:



Натхнення вам і весни у серці!




З вами була,  Людмила Половинко.

Дизайнер


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

2 коментарі: