Пошук по блогу

понеділок, 12 серпня 2019 р.

Органайзер для кухні від Людмили Половинко


Привітики, Росинки.

З вами я, Людмила Половинко, продовжую організовувати свій простір.  Сьогодні покажу вам свій новенький кулінарний органайзер. Я люблю таких помічників, які допомагають організовувати моє робоче місце.



Органайзер виготовлений з нуля, а для його виготовлення я використала обрізки з палітурного картону, який я нарізала на потрібні відрізки та склеїла між собою.  Свою заготовку я покрила грунтом для того щоб надалі її фарбувати.


Фарбу я наносила так, щоб створити ефект старого ящика, який вже неодноразово фарбували та перефарбовували, на якому видно не один шар фарби.


На місці основної композиції я нанесла текстурну пасту через трафарет, а після повного її висихання протерла усю заготовку бітумом та нанесла пасту для пристарення.


На підготовлену основу на наклеїла композицію, яку попередньо склала з вирізалок та чіпиків з кулінарної колекції. Поверх композиції на випуклі частини нанесла пасту для пристарювання, щоб об'єднати все в одне ціле.


Ось так по трошки я організовую свій робочий простір та звільняю робочу поверхню для комфортного та релаксуючого перебування на кухні.


Натхнення Вам та зручної  організації навколо!


З вами була,  Людмила Половинко.

Дизайнер





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар