Пошук по блогу

четвер, 9 квітня 2020 р.

Шкатулка з пуантами - натхнення від Ліни Bolinka


Всім привіт!
З вами Ліна Bolinka і я хочу показати вам свою роботу для нашого завдання місяця "Моє натхнення" - це шкатулка. До мене прийшло натхнення помалювати і я вирішила в цій шкатулці поєднати розпис та декор. Я дуже люблю тему балету! Для мене це щось ніжне, тендітне та невагоме! Тож на кришці шкатулки я зобразила пуанти, що є невід'ємними в балеті.
Розпис виконала акриловими фарбами, а також для декору в нагоді стали трафарети.

Отже, запрошую глянути на результат мого натхнення:







Дуже сподіваюся, що моє натхнення вам сподобалось та захочеться зробити щось подібне)
З вами була Ліна Bolinka






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар