Пошук по блогу

четвер, 23 квітня 2020 р.

Відео МК по створенню міксмедійного панно "Будиночки" від Ліни Bolinka

Всім привіт!
   З вами Ліна Bolinka! Я надіюсь ви не сумуєте на карантині і у вас все добре) Так, як ми сидимо зараз всі вдома, то мене надихнули наші заготовочки будиночків. І я вирішила створити з ними щось особливе, символічне... Мої будинки стоять в парі, пригорнулися один до одного та мріють теплим, приємним вечором. Ось такий я романтик!
    Тож запрошую спершу глянути, що в мене вийшло, а потім переглянути відео МК:







А тепер запрошую переглянути МК:


Я дуже сподіваюся, що мій МК вам сподобався!
Якщо виникли питання - запитуйте в коментарях, я радо відповім!)
З вами була Ліна Bolinka



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар