Пошук по блогу

пʼятницю, 12 жовтня 2018 р.

Стильні коробочки для кухні. Натхнення до першого етапу СП від Олени Шинкаренко


                                                            Доброго дня. любі Росинки!
Ви вже приготувалися облаштовувати свої оселі та оновлювати їх артоб"єктами, котрі з"являться у Вас напротязі нашого чудового проекту?!Тож я,Олена Шинкаренко (elena_v07) ,
пропоную перетворити кухонні баночки/туби від чаю або кави у стильні монохромні. Не стала їм приписувати якісь ролі, бо поки що не вирішла- будуть там спеції, чай, або ж кава).
   Тож давайте переглянемо, що у мене вийшло із картонної баночки з-під чаю "1000 і одна ніч" та маленької жестяної баночки від енергетичного велнес-чаю.



Декілька слів та вражень, як це було). Спершу я покрила всі поверні білою акриловою фарбою. Потім взяла стильний папір із кулінарної колекції, текстурну пасту, трафарети, мастихін і...почалося. Поверхню паперу я не покривала медіумом чи лаком навмисне, щоб досягти ефекту, який ви бачите на фото.






 При такому варіанті використання папір вбере в себе колір і таким чином не буде яскраво вираженого відтінку. В моєму випадку малюнок став сіро-білим. Папір перед нанесенням пасти я декорувала машинною строчкою по верхньому та нижньому краю.


  Після нанесення пасти я дала їй просохнути, а потім насухо затирала прогаловини між малюнком акриловою білою фарбою.Вийшла ніби димчаста монохромна поверхня. Ви ж можете використовувати інші кольори для "затирання".


  Користуючись нагодою, хочу поділитися враженнями з приводу текстурної пасти, котру я використовувала в роботах вперше: наноситься легко,має гарну консистенцію, не тріскається після висихання на округлих поверхнях - дійсно еластична! Трафарет відмивається легко після неї та не веде папір. Поки що тест робила на папері від ROSA TALENT.




     У декоруванні зупинилася на тому, що просто додала на кришку чіп і все залишила, як є!         Ажурні серветки та кексики дуже сподобались мені і, як на мене, гарно пасують до роботи.




 Поверхню можна покрити лаком, щоб ємності служили довше, але у мене  вже більше двох років живе на поличці баночка для чаю, "обтягнута папером" і не захищена, тому я без страху залишу мої артоб"єкти без закріплення.Також можна заламінувати папір.
Сподіваюсь, що я змогла надихнути Вас на перетворення старих об"єктів на кухні у чудові креативні нові предмети інтер"єру.


6 коментарів: