Пошук по блогу

середу, 10 жовтня 2018 р.

Майстер-клас від Каті Баришевої до СП "Затишно з ROSA TALENT"


Привітики, росинки!
На зв'язку Катя Баришева. Я безмежно щаслива, що стартував наш затишний проект, адже це ще одна можливість створити щось красиве для дому.
Дуже люблю предмети інтер'еру і побуту, які не просто гарні, а й практичні. Для своїх робіт часто плету гачком квіти з ниток муліне. Пучків ниток різних кольорів та відтінків у мене назбиралося так багато, що постало питання де їх зберігати. Мені точно потрібна шкатулка. Подумала я і взялася до роботи.


За основу взяла заготовку від ROSA TALENT. Для декорування використала обрізки паперу з колекції „Floral Poem“. Мені згодилися шматки синіх та фіолетових кольорів. 



В допомогу собі взяла акрилову фарбу, пасту та бульонки. Ви тільки погляньте як мені вдалося задекорувати чіпборд з набору „Floral Poem“.


Частина ниточок вже оселилася в новій домівці.




Запрошую вас до перегляду відео, в якому поетапно показую як створювалась шкатулка. Сподіваюсь я надихнула вас приєднати до затишного проекту. Творімо красу разом!


Чекаємо на вас в проекті!




1 коментар: