Пошук по блогу

вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Шоколадна кулінарка від Каті Баришевої


Привіт, росинки! 

Прийшла осінь, а для мене це час домашньої випічки до запашного чаю. Ви тільки уявіть солодкі аромати кориці та шоколаду, улюблена кружка, пледик, цікава книга. Це щось магічне, погодьтеся. 
Для смаколиків у мене створилась ось така кулінарна книга. Для її обрала теплі коричневі та рожеві кольори. Зшила блок з кавових ароматних сторінок. Таму ви розумієте, рівень затишності зашкалює.


Для декорування книги використала набір скрап матеріалів „Recipe book“. Додала квіти, мереживо та симпатичну полімерну фігурку у вигляді пончика. 



Основним елементом композиції став чіпборд. Обожнюю ці милі таблички в квадратиках і кружечках (великий вибір представлений в наборі чіпборду). Їх зручно використовувати в декоруванні кулінарних розділів і клеїти на обкладинку. Не змогла втриматися і використала напис з чіпборду в своїй композиції. Моя книга називається Favorite recipes. 


До речі, в наборах кулінарних чіпбордів від ROSA TALENT є величезний вибір написів на будь-який смак. Це дуже зручно, навіть для найвибагливіших!


Сподіваюсь, моя кулінарна книга надихнула вас на створення кулінарних шедеврів. До нових зустрічей! А я вже побігла куховарити)





Немає коментарів:

Дописати коментар