Пошук по блогу

неділю, 21 жовтня 2018 р.

Фоторамка першого року життя від Каті Баришевої


Привіт, росинки!

 На зв'язку Катя Баришева, і я сьогодні покажу, яка чудова фоторамка про перший рік життя маленької принцеси у мене вийшла в рамках нашого проекту "Затишно з ROSA TALENT" . Цю рамку я зробила як додаток до декору для святкування дня народження доньки. 




Якось раніше на просторах інтернету частенько бачила такі рамки, в яких були зібрані 12 фотографій з кожного місяця протягом року. Коли на сайті ROSA TALENT побачила заготовку для декорування саме такого формату, то не замислюючись замовила її. 



Основу заготовки пофарбувала білою акриловою фарбою в кілька шарів. Дала волю фантазіїї і за допомогою квітів, чіпборбів і мережива створила ніжні композиції.


Для своєї рамки я взяла чорно-білі фото, адже підібрати світлини в одній кольоровій гамі мені не вдалося. Результатом я задоволена. Така рамка стане чарівною окрасою будь-якого інтер'єту дитячої кімнати.






До вашої уваги огляд моєї дизайнерської посилки за жовтень. Приємного перегляду і до нових зустрічей.- чкаэмо в проекті!





Немає коментарів:

Дописати коментар