Пошук по блогу

неділю, 24 лютого 2019 р.

Рожевий альбом від Людмили Половинко


Привіт, Росинки.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко з яскравим та весняним натхненням.
Через декілька днів настане справжня календарна весна. Хоч ще зима триває, але в повітрі вже давно витає запах весни і свіжості. 
Для вашого натхнення я зробила альбом з яскравої квіткової колекції паперу Floral Poem.
Для декору використала висічки з цієї ж колекції, що допомогло урізноманітнити мої композиції. Висічки зроблені з твердого картону на клеєвій основі, за щільністю вони міцніші за чіпборд.  
Усі висічки листочки, квіти і тежики для альбому робила із цього ж паперу. У композиції додала чіпиків на рослинну тему та квітів - ембосинг на кальці.







В альбомі є чотири розвороти він вміщає 32 фотографії, але цього більше ніж достатньо для особливих і відібраних фотографій.


Для свого альбому я використала картонну загатовку яку можна купити в нашому магазині. Для мене - це ідеальний варіант, тому що нарізаний палітурний картон вручну завжди буде на декілька міліметрів відрізнятись один від одного. А тут все ідеально рівно і точно.


Зворотню сторону я декорую в самому кінці тими обрізками і висічками, які залишаються після роботи.


Тепер пропоную перегляну фотографії деталей альбому, а альбом в цілому покажу на відео.











А тепер подивимось відеоогляд альбому 



З вами була Людмила Половинко.
Любові вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар