Пошук по блогу

середу, 27 лютого 2019 р.

Майстер-клас казкової сторінки від Каті Баришевої


Привіт, росинки!

На зв'язку Катя Баришева, і  сьогодні я до вас завітала зі сторінкою в казковий фотоальбом. У майстер-класів я показую як створювалась моя робота.




Колись у мене була фотосесію у стилі  героїні з казки. Фотокартки чекали довго свого часу. І нарешті він прийшов. За допомогою скраппаперу та висічок мені вдалося створити ось таку квіткову композицію. Погляньте на ці кольори рожевого з фіолетовим,  - неможливо налюбуватися.



Для фону я взяла листок з рожево-сонячними розводами, наче б хмаринками. Вибірково нанесла за допомогою трафарету імітацію написів фіолетовою і чорною фарбами.



Основними елементами композиції стали висічки із листка для вирізання, а також мій силует, який я вирізала з фотокартки.


Композицію доповнила чіпбордом у вигляді гілочок та мотивуючого напису на клейовій основі.

Приємного перегляду майстер-класу. А також запрошую на огляд моєї дизайнерської посилки за лютий.
Майстер-клас:


Відеоогляд:



Немає коментарів:

Дописати коментар