Пошук по блогу

пʼятницю, 6 вересня 2019 р.

Завдання від Ліни Bolinka "Колір осені"

Привіт, росинки!

Раді вітати вас у нашому блозі - в нас гарні новини! До нас повертається неймовірний дизайнер та надзвичайно приємна людина - Ліночка!

Ці півроку вона буде з нами та вами, привітайте її та подивіться, що вона одразу начаклувала).

Всім привіт!

З вами сьогодні Ліна Bolinka!

І я підготувала для вас натхнення до завдання "Колір осені") Для цього я задекорувала звичайну пляшку та невеличку картонну накладочку в техніці декупаж.




З матеріалами від ROSA Talent декорувати дуже легко! Тут я використала акрилові фарби звичайні та металік, пасту для пристарювання "Мідь", клей для декупажу, пензлики)

Поділюсь трішки процесом декорування:
Спочатку я обезжирила та пофарбувала пляшку білою акриловою фарбою, потім наклеїла гнучкі відливки та знову пофарбувала білим кольором. Далі за допомогою клею для декупажу наклеїла мотив серветки, який не вирізала, а вирвала руками.

Змішала білий акрил і трішки фарби кольору шоколад та спонжиком відтонувала всю пляшку, трохи заходячи на край мотиву серветки. Відливки пофарбувала акрилом металік "Бронза", приглушила білою фарбою та на виступи відливок нанесла пасту для пристарювання.

Також на металічний декор нанесла невелику кількість білого акрилу та пасти) Завершила роботу бризками.


В пару до пляшки мені захотілось задекорувати милим опалим листочком картонну накладочку, яку можна використовувати, як декор чи фотореквізит).





Тож сподіваюсь, що мені вдалося вас надихнути кольором та магією осені!
З вами була Ліна Bolinka





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 коментар: