Пошук по блогу

вівторок, 17 вересня 2019 р.

Майстер-клас по декоруванню підставки для телефону від Ліни Bolinka


Привіт-привіт!

З вами Ліна Bolinka і я підготувала для вас невеличкий майстер-клас по декоруванню підствки для телефону.
Хочу написати про саму підставочку) Користуватися нею дуже зручно! Особливо при перегляді соціальних мереж, відео тощо. При цьому руки вільні і можна займатися чимось іншим, наприклад, пити каву).

А якщо підставочка ще виглядає красиво, то такою користуватися ще приємніше!
Тож запрошую глянути спочатку на готову підставку:

А тепер сам МК.

Для декорування потрібно:
- підставка для телефону
- акрилова фарба
- трафарет
- міні-заготовки з фанери
- клей
- пензлі
- спонжик, наждачний папір
- глітерний гель
- лак для завершення роботи

1. Моя підставка має отвір в вигляді листочка конюшини і я вирішила цей отвір доповнити міні-заготовкою з фанери, квіточкою, яку приклеїла до зворотньої частини підставки. Потім прогрунтувала  підставочку білою акриловою фарбою.


2. Далі пофарбувала деталі підставки акриловою фарбою "Зелений вінтаж", міні-заготовку лишила поки-що білою).

.

3. Пофарбувала квіточку в середині листочка в колір "Персик" і цим же кольором нанесла через трафарет спонжиком квітковий орнамент.


4. Після того, як фарба добре висохла я трохи прошкурила  підставку наждачним папером. Це додає цікавості та вінтажності моїй роботі).


5. Квіточку в середині листочка  я покрила глітерним гелем.


6. Завершила роботу бризками білої, персикової та бронзової акрилової фарби, а також покрила підставочку матовим клеєм-лаком для декупажу.


А тепер запрошую переглянути фото підставочки для телефону в деталях:






Сподіваюсь мій МК сподобався та стане в нагоді!
З вами була Ліна Bolinka



You are invited to the Inlinkz link party!

Немає коментарів:

Дописати коментар