Пошук по блогу

понеділок, 17 вересня 2018 р.

Створюємо ніжну листівку. Відео майстер клас від Людмили Половинко


Привіт, Росинки!
З вами я, Людмила Половинко, буду надихати вас своєю новою роботою.
Найулюбленішою моєю колекцією є Emotion & Romance, яка мене надихає на ніжні і невагомі роботи. Я вже не один раз купувала цей папір і знаю точно, щоще не один раз її буду купувати. Люблю працювати з матеріалами які надихають, які ти береш в руки і вже хочеш щось з них робити.
На початку своєї творчості я купувала папір і одразу ж усю лінійку декору до нього і тільки так працювала. А тепер я не боюся і, навіть, люблю поєднювати папір з різних колекцій. Цього разу я поєднала кулінарну та ніжну і романтичну колекцію. І що з цього вийшло, дивіться.









А ще запрошую переглянути відео майстер клас з створення такої листівки:





Натхнення вам та любові!

2 коментарі: